Kardeşimin kizi da o aynı durumda hatta yemeği saatlerce ağzında tutuyo sonrada yorulunca ağzından birakiveriyo bunun için doktora goturdu doktor fazla üstüne düşme yemek aralığını uzat bu dönemde normal daha yemeğe alisamaz dedi sonra kardeşim keçiboynuzu pekmezi ve balık yağı aldı şimdi 2 3 haftadır falan kullanıyor hem iştahı açıldı yemekleri falan yiyor hemde kilo aldi