Afram96 Merhaba kizlar kizim 5 gun sonra tam 5 aylik oluyor. Sadece anne sutu ile besleniior Normalde her ay 1 kg aliyordu ama sanki bu ay oyle kilo almamis gibi geliyor acaba normal mi doktoruma soracagim
Tugbadeniz1 Afram96 neden sıkıntı olsun bebegin gelisimi ve sagligi yerindeyse kilo alımı cokta önemli degil
Utkucan Afram96 yok yok sıkıntı olacak bir durum yok kilo zaten bişeyin belirtisi değil sağlık belirtisi değil çok takmayın ne almış ne kadar almış doktor normal dediği sürece
MinelAskEla Dün 5 aylık kontorumuze gittik 250 grm almiş sadece doktorumuzda normal dedi şuanlıj kiloda ideal dedi . Hatta kiloyu diyince ben bi garip oldum çünkü aliştij 5 aya kadar 1 kg almasına😂
Afram96 MinelAskEla bende biraz uzuldum. Kizinizin adi minel mi benjmde kizimin adi minel Afra💖 sanki birwz boyu uzadi gibi geliyo en son 60 cm di biraz minyon findigim ama kilosu 6200 du. Doktor begenmisti bakalim simdi ne dicek ins iyidir 🙏🏻
MinelAskEla Afram96 yok hayır değil daha doğrusu oğlum var :) ama minel çok hoşuma gidiyor nasip olursa bi kızım olursa hep minel koymak istemisimdir. Doğum kilosuna göre çok ideal dedi bize de dr hatta 6.500 kilo normalmiş 5.ayda