İyi akşamlar arkadaşlar canım biraz sıkkın bizim kapıcı dairesinde bir bayan oturuyor kocası kanser ve kadın yeni doğum yaptı ve bebeği ac sürekli ağlıyor mama fiyatları bez fiyatları okadar fazla ki bu kadın napsın soğuk evde oturuyor bez alamıyor yani sütü yetmiyor mama gerekli bu zamlarla kadın napsın ben bile 2 yaşında ki oğluma bez almaya yetişemezken kadın napsın ya sesimizi duyuralım mama ve bez fiyatlarını düşünsünler lütfen dayanamıyorum artık bir mama fiyatına bakın en kötüsüne ya el vermiyor vicdanım bunlar gibi nice bebekler geliyor ben aç kalayım onlar tok olsun yaa