Merhaba anneler,
Bebeğim 2 Ay 24 günlük. Geçen hafta covid oldum ve akabinde pembe lekelenmem oldu. Galiba regl oluyorum dedim ve bekledim devamı yok. Gusül aldım tekrar geldi. Tamam bu sefer bekleyeyim dedim 3 gün geçti hiçbir şey yokken yine tam abdeste niyetleneceğim bu sefer daha fazla geldiğini gördüm. Heh şimdi regl oluyorum derken yine yok kafam çok karıştı. Ne yapmam lazım namaz için gusül neye göre almalıyım acaba? Regl mi olacağım covid ile mi alakalı bilemedim..