Kizannesi92 Ucmelek bebeğiniz hangisini sevdi biz neocate yazdı doktor onu kullanıyoruz evolvia yi bizde evde vardı ama sarı renkti baya bı ben heralde bozulmuş dedim kullanmadim sizde de öyle miydi 🙈
Ucmelek Kizannesi92 aslında hepsinin tadı aynı evolvia sadece pirinç bazlı, bize de neucate yazdı, çok zor içiyor 😔
Kizannesi92 Ucmelek evelvia yi kullandiniz mi acipta rengi diğeri göre sarimiydi birde kilo alımı nasıl bizimki yerinde sayıyor kilo falan aldığı yok
Ucmelek Kizannesi92 evolvia kilo yapıyor kalori olarak yüksek ama neocate o kadar etkili gelmedi bizim minnoş da hep yerinde sayıyor
Ucmelek Kizannesi92 bu arada ben birşey keşfettim acı mama ya zeytinyağı damlatınca içiyor bebek bir deneyin isterseniz ama 4 ay ve üzeri ise
Busrabsr Ucmelek bagirsaklar neden yirtiliyor tam anlamadim konuyu sut alerjisi olan seyleri yiyincemi
Ucmelek Busrabsr evet alerjik reaksiyon sonucu olarak bağırsak duvarlarında yırtılma lar oluyor dedi bunun sonucunda da kakasında kan görülmesi