Hanımlar merhaba. Oğlum 1 yaşında bu yaz ya da seneye yazın tayinimiz çıkacak. Oğluma şuanda bakan bir bakıcımız var. Çok iyi sağolsun. Eşimde ben de çalışıyoruz. Tayin çıktıktan sonra tekrar bakıcı bulma işi çok canımı sıkıyor. Ya düzgün birini bulamazsak ya oğluma zarar verirse diye güvenemiyorum. Kendi annem ablamın çocuğuna bakıyor. Kayınvalidemin ise 10 yaşında kızı var okula gidiyor. Onları çağıramıyoruz velhasıl. Bebeğine bakıcı bakan anneler, nasıl buldunuz bakıcınızı, ne kadar ücret veriyorsunuz?