biruykusuzanne https://imgyukle.com/i/EBXeej Bu tip salıncka almak istiyorum. Var mı alıp memnun kaldığınız ürün ve siteler. Instagram’da yuppi salıncak diye bir sayfa var bilen var mı
Eslemsmom biruykusuzanne kızımın var. Bizim yerimiz olmadığı için annemde duruyor. Her zaman takılı değil biz gidince takıyorlar. Anneme gider gitmez salıncağı koydukları yere gidip çıkarmaya çalışıyor. Çok eğleniyor. Alınabilir ☺️
Woody biruykusuzanne nasıl denk geldi bilmiyorum ama ben yuppi salıncaktan aldim. 1 seneyi gecti. Aldığım en iyi sey olabilir
aselliyam23 biruykusuzanne bende bugün sipariş vermeyi düşündüm bu salıncağı çok hoşuma gitti kullanışlı olduğunu düşünüyorum ablamda bu tarz kullanmıştı 5yasina kadar bebisleri sallandı🥰
Dgnwgmsm Arkadaşım almıştı buna benzer çocuğu içinde uyuyakaldigi için daha büyük bişey aldı sepet salıncak daha kullanışlı diyo sallanırken uyuyor içinde. ☺️
biruykusuzanne Dgnwgmsm svava marka hamağımız var kolik döneminde de çok işimi görmüştü 🙂 bunu salıncak niyetine oyalamak için almak istiyorum 🙂
Eslemsmom biruykusuzanne instagram sayfaları pahalı gelmişti. Trendyoldan aldık. Sırt yastığı bir tık küçüktü. Onu değiştirdim. Bir de tek kanca gelmişti. Söküp iki kanca taktım. 80 civarı bişeydi. Kancaları da 5 liraya almıştık nalburdan. ☺️
biruykusuzanne Woody yaaa çok sevindim denk gelmemize kaça ve hangi model almıştınız fotoğraf atma şansınız var mı
Woody biruykusuzanne valla fiyatı hatırlamıyorum. Her tarafı yastıkli Modeli aldim. Eşim çook hızlı sallıyor kizimi. Küçücük odada duvardan duvara gidiyor kahkahalarla çocuk ve hiçbir sey olmadi🤦♀️
Woody biruykusuzanne evet bu sayfa. Çok ilgililer. Bir suru kumas atmıştı bana secmem icin. Çok takipçisi olmus şaşırdım
RainOverMe https://ty.gl/nnx9kphpxb Bunu aldım bır sene oldu cok memnunum sırt yastıgı bıraz kucuk onu da evde olan bebek yastıgı falan vardı onlarla destekledım. Korıdora barfix cubuguna astım kıracı oldugum ıcın. Ikı kanca yollamıslardı normalde
Feyyyzza biruykusuzanne bunlar için tavanı delmek gerekiyor bilginiz olsun bende bilmeden aldım mecbur tavanı delip astık