Derinsisman 30 martta 2 bucuk yasını bitiricek bir kızım var uyju ve beslenmemiz ¾ aydır cok iyiydi. Bu son 1 aydır cok kötü emziğide bıraktık ondanmi diyoruz yoksa bu tamamen 2 yas sendromumu? Beslenme reddi de beraberinde bu durumun 🥺
Derinsisman Elif-Liya bende öyleyim. Hatta bebekliğinden beri en zor dönemi yaşıyorum diyebilirim sabır kalmiyor ne zamsn biter bu dönem hemencecik bitse 🥺