Bende sadece bebelac olanını kullanıyorum. Bebeğimde bir sorun olmuyor. Gazını filanda rahat birşekilde çıkarıyor. Ama sizde mamayı kullanarak bunu anlayabilirsiniz😅 bebelac gold da sadece daha fazla vitamin var kabız olan bebekler için daha iyi gold mama.