Kızlarr 36 günlük kızım var. Güzel emiyor ama emdikten sonra uzun süre tekrar emmek istemiyor. Anne sütü çabuk sindirilir en fazla 1,5-2 saat sonra tekrar emzirmelisin demişlerdi ama benim kızım mı iştahsız anlamadım. Normalde bebeler her ihtiyacında emmek istemezler mi? Yani sadece açlıktan emmiyorlar diye biliyorum. Benzer durum yaşayan oldu mu acaba