Durumunuz iyiyse eğer aptamilin gazlı bebekler için maması var miktar az tutar fazla ama ben çok duydum kullanmadım similac kullandık gazlıydık fazlasıyla hiç bi mama etki etmiyor bence zamanı gelmeden ne yaparsak yapalım geçmiyor sabır gerekiyor bol 5 aylık olucaz biz hala geceleri sancıdan uyanıyoruz