Merhaba arkadaşlar kızım uç aylık yaklaşık iki haftadır meme reddi yaşıyoruz uykuda emiyor gece gündüz emziremiuroım emziği güzel cekiyor ama memeyi almıyor ne yapacağımı şaşırdım bugün doktora gittik doktor mücadele vereceksin atak dönemi olabilir sağ kaşıkla ver dedi bu durumu yaşayışta atlatan varmı