Merhaba güzel anneler 32 aylık bir oğlum var 9 aylıkken çoklu besin alerjisi tanısı konmuştu
Kanlı kaka yapıyordu sürekli üç aylık sıkı bir diyetle atlatmistik çok şükür fakat oğlum bı haftadır hasta balgamı çok öksürüğü de var doktora götürdüm geniz eti var dedi ilaç yazdı. Sorun şu ki oğlum üç gündür mukuslu kaka yapıyo yine hemde çok fazla mukus oluyor kakasinda alerjisi tekrar nuksetmis olabilir mi bu kadar zamandan sonra yoksa balgamı çıkaramadığı için kakasinda mi cikiyor dün iki kere kaka yaptı sandım baktım. Sadece mukus var çok korktum moralim acayip bozuk 😑