Benim oğlumda 3 ay önce sünnet oldu şuan 6.5 aylık . Yapışıklık vardı doktora götürdük müdahale ile açtı . İyileşti şuan fakat durmadan baş kısmı içeri kaçıyor bezi açtığımda bir bakıyorum pipi içerde komple elle çıkarıyorum mantar gibi olan kısmı. Doktora kontrole götürdüm 1 ay önce sanki az kesilmiş gibi geldi et fazlalığı var gibi . Doktor sertleşmeye başladıkça düzelir dedi fakat mayısta tekrar getirin dedi bakalım ne diyecekler tekrar sünnet der diye korkuyorum 😦