aybikreis 2,5 sene önce olmuştum hem et vardı hemde kıkırdak kemiğinde kırılma ameliyat 4-5 saat falan sürmüş acayip tırsıyodum psikolojim bozulmuştu artık ameliyattan sonra şişme moralma oldu bende alnımdan başlayarak hergün bi yerim şişiyordu biraz zorlayıcı bi durum du tabi ama iyiki de olmuşum burnum öncekine göre daha güzel hemde daha iyi nefes alıyorum 🤗☺️