Kalpatisi_ Kızlar doğum yapalı 23 gün oldu kanamam durdu akıntıya döndü. Sorum şu ki afedersiniz leş gibi adet kokuyorum bu koku ne zaman gider ya aşşırı rahatsız oluyorum kokudan. Bu akıntı ve koku ne zaman gider?
Eminneee Kalpatisi_ Sezeryan doğum yaptım aynı koku bende de oldu 40 ım çıktı kanamam bitti koku da o zaman gitti 2.ayda adet gördüm o zaman o koku yoktu
Kalpatisi_ Esved_58_58 yaaa kesin gidiyo değil mi? Sanırım doğum sonrası en çok etkilendiğim şey bu koku oldu. Biran önce gider inşallah 😮💨
Kalpatisi_ Eminneee biran önce çıksın o zaman 40 ım. Ne yalan söyliyim adet olmayı özlemiştim ama bu koku olayını düşünememiştim özlerken 😅😅