Esracim Bebeğimle bende ağladım yavrum benim kıyamam ona ya. Bebeğim bugün sünnet oldu ah yavrum benim ya. Lokal oldu kısa sürdü ama çocuk ağlamaktan halsiz düştü. Pipisi gömük pipiymis sanki çok kesilmiş gibi ucu bile görünmüyor yavrumun 😢😢
Elele Esracim aynen biz de geçen hafta olduk eve geldik o ağladı ben ağladım zor ama geçiyor biz klips yöntemiyle olduk o çıkınca daha kötü ağladı çok şükür şimdi iyi. Çabucak iyileşirler inşallah 🙏
Merve_kozz Esracim ilk iki gün cokca sabır sonrası cok kolay inanın hemencik iyleşiyor bakımını iyi yapın sadece 🥰
demetdemircioglu Esracim 7. Gun kanguruya takip gezmeye bile gitmistim ama ilk 3 gun o aglarken bende mahvoldum simdi iyi ki erken yaptirmisim diyorum dayanin anneler🥰