Nildem Merhaba gece bebeğim sıklıkla kalkar oldu 12. aydayız diş mi anlamadık yoksa alışkanlık mı diye düşünmeye başladım. Ya da atak haftası mı böyle sorun yaşayan anneler var mı?
ahmetseliminannesi Nildem dün bir arkadaşımda söyledi 12 aylık ikizleri var sanırım atak haftası 😏 bizim 2 haftamız var o halde 🙄😑😑
buselidunya Nildem var, çevremdeki tüm bebekler aynı şu an nedense. Benim kızım da 15 aylık bir kaç aydır gece terörü yaşıyoruz bildiğin🤷🏼♀️
baloglusss Nildem corona olana kadar 4 saatte bir kalkardı bebeğim corona oldu geceleri sürekli kalkıyor bağrıyor düzelmedi uykusu 🥺
Nildem ahmetseliminannesi belki sizde olmaz inşallah🙏 Anlamadık bizde hepsi de olabilir dişler atak dönemleri derken hem bebekler mahvoluyor hem de bizler😔
Nildem buselidunya buselidunya sanırım bizimde böyle devam edecek gibi görünüyor kolay gelsin hepimize 🙏🥰
Miniknur 17 aylik. 17 aydir boyle desem yeri :) alistim artik ama cildiriyorum. Saat basi kalkilir mi ya. Saat 22:30 da uyudu 12 ye kadar 3 kere kalkti. Geceden korkar oldum artik
Nildem Miniknur inanır mısınız aksam olmasına bende korkar oldum bir aksam uyurum diyordum simdi o da yok☺️🙏
Familyboy Nildem sabır biraz canım çok sürmüyor 13 buçuk aylık oğlum şu an düzene girdi birazda olsa sizinde düzene girer elbet merak etme
Nildem Miniknur bu dönemlerde geçecek inşallah o uyuduğunda uyumak dinlenmek en güzeli en iyisini yapıyorsunuz🙏☺️
Nildem Cennet-Eserr evet desteksiz deniyorum ama çok uzun sürüyor kucakta uyutuyorum tabi o da çok zorluyor ama artık ne yapcağımı şaşırdım😔
Ladybugs Nildem benım oğlum da 12 aylık uykusu zaten kötüydü 1 haftadır berbatları yaşıyoruz sürekli uyanıp çığlık cıglıga aglıyor
Cennet-Eserr Nildem destekli uyuduğu için sık kalkıyor diş atak döneminde aslında kalkarlar ama çok ağrı yoksa bir süre sonra geri uykuya dönerler
Nildem Ladybugs bizde de aynen öyle çığlık çığlığa bir daha uyutması da zor oluyor çok ağladığı için.
Nildem Cennet-Eserr desteksiz uyuttuğum zamanlarda oldu ilk başlarda iyiydi sonra kucak istedi simdi kucaga devam ediyoruz dişten diye düsündüm kucak istemesinide ama desteksiz de inanın 1 saat yatakta dönüyoruz bazen daha fazla😔😑
mmek_2014 Benim oglum her saat başı uyanıyor. Kabullendim artık yapıcak bişey yok. Ne denediysem degişmedi alışkanlık haline getirdi artık
Nildem mmek_2014 evet bu da aklımın kösesinde alıskanlık mı yaptı diye hep aynı saatlerde mi uyanıyor belki ordan anlayabilirsiniz 🙏