Cerenimmmmm Buzluktaki sütü bebeğe nasıl veriyorsunuz 7 günlük bebişim var kaç ml veriyorsunuz. Aynı zamanda emziriyorum sarılığı var ondan dolayı sağıp biberonla vermek istiyorum
Tugba1821 Cerenimmmmm ben 60 yada 90 veriyordum ama kesinlikle biberonla vermeyin meme reddi yasaya bilirsiniz. Eds yöntemi kullanın ben şırınga ile vermiştim
Cerenimmmmm Tugba1821 hem emzirip hemde 60-90 ml mi veriyordunuz ben bugün 40 ml verdim olduğu gibi kustu kesik kesik . Lütfen detaylı anlatır mısınız
basakhanim34 Eds sistemiyle ya da çay kaşığıyla verin. Biberonu birkaç kez kullanmak bile meme reddi yapar. 30 cc yeterli