Seseff Ana testi diye geçiyor bildiğim kadarıyla. Vücutta otoimmün bir hastalık varlığında pozitif çıkabiliyor. Benim tup bebek öncesi işlemlerde pıhtılaşma var mı diye bakılmıştı. Belirli araliklari var sanırım pozitiflik görüldüğü için o aralıkta bana sadece hamileliğim boyunca düşük doz aspirin kullandırdılar. Pıhtılaşma olup bebeğe kan akışında sıkıntı çıkmaması için. Sanirim daha yüksek bir değer çıksaydı kan sulandırıcı iğne verilecekti. Sizin ne için bu test yapılmasını istediler ?