Dnym Yarın tadımlara başlıyoruz acaba kaç ml su vermeliyim doktor 90 ml dedi ama çom fazla geldi sizler nasıl yapıyordunuz acaba
Seval1445 Dnym içmez ki canım oğlum 7 aylık hayatta içmez en fazla içtiği 30 cc onu da bazen geri çıkartır
ftmgz Dnym sık sık teklif et canım sadece öğün sonrası verme gün içinde hep vermeye çalış benim kızım 60 -90 arası içerdi zamanla arttı
Dnym Seval1445 çok teşekkürler kaşılla mı verdiniz acaba ek gıda sonrası verip gün içinde tekrar vermeli miyim Cgl123
Cgl123 Dnym kuzum benim bebeğim mama kullandığı için ben hep ağzına damlattım suyun zararı yok ama şuan 4 bucuk aylık verşyorım içiyorda içi yanıyor çünkü
Seval1445 Dnym canım benim bebeğim ek gıdaya geçtiği için her öğünün ardından 30cc ilk biberona dolduruyorum suyu istediği kadar içiyor fazlasına zorlama yapmıyorum ve her ek gıdanın ardından mutlaka veriyorum