KuzeyinAnnesi_3108 Kızlar oğlum 6 aylık daha önce Aptamil mama kullaniyoduk şimdi Bebelac Golda geçtik ek gıda da alıyor günde üç defa kaka yapıyor ortalama Bebelac kullanan varmı yani kaka sayısı fazla değil mi bı yardımcı olur musunuz