Kızlar merhaba bebeğim 4 ay 6 günlük. Atakların atağı atakların babası olan 4. Ay atağına diyecek kelimelerim tükendi. Gelelim asıl konuya. Uykusu mu var aç mı karnı mı ağrıyor ne oluyor bu çocuğa bilemiyorum. 3-5 dk emip bırakıyor ve kucağıma alınca ağlıyor sanırım bu meme reddi hatta ben emzirmesem meme aklına gelmiyor. Uykusuzluktan gözleri kaşınıyor ama uykuya zor dalıyor. Var mı önerleriniz siz nasıl atlattınız valla sinirim bozuldu artık. Ne atakmış be.