Nisan12 Kızlar iyi geceler sorum yukarda 2 gün önce bebeğim hastalandı hapşırık burun akıntısı ve hırıltı vardı sağlık ocağına götürdüm antibiyotik verdi balgam sökücü verdi. Bugün 2 kere sulu kaka yaptı başına gelen oldu mu ? Bu arada bebeğim 11 aylık
Pcoslubiranne Nisan12 Evet yapar.Doktor bize her kullanmamizda söyler ama benim ogluma hic yapmadI.Yapabiliyor yani.
Nilguny Nisan12 evet yapar antibiyotik kullanmaya başlayınca probiyotik kullanmaya başlıyoruz biz direk.
Sarisko_54 Enterogermina öneriyorlar ama ben kullanmadan geçmişti. Bizde bronşit olduğumuz zaman antibiyotik kullanmıştık olmuştu🥴
Nisan12 Sarisko_54 daha öncede kullanmıştık ama başımıza gelmemişti bu sefer 2 kere yaptı korktum bi an çok teşekkür ederim bilginiz için 🙏
otose_san Nisan12 yapıyor. Büyük kızım 3 yaşına girecek antibiyotik kullandığında ilk etkilenen bağırsakları olur. İçmiyor diye az bi şey süt ya da meyve suyuna katıp verdim son kullandığımız birkaç seferde ishal yapmadan geçti
BarlasMomm Nisan12 bilgim yok bu konuda ama biz ilk defa kullandik antibiyotik 1 hafta kullanmsitik bitene kadar ishal oldu antibiyotik bitince ishalide kesildi. Acaba hastaliktan mi ishal oldu sizinki
Nisan12 BarlasMomm Bilemedim 🤷 arkadaşlar antibiyotik yapar diyor yarın sabah doktorumuza sorucam bende bilgi almak için
Bitikmomi Nisan12 antibiyotik zararlı bakterilerle birlikte sindirim sistemindeki iyi bakterileri de öldürebiliyor bu yüzden bağırsak florasını bozuyor ve ishal yapabilir. Ama bağırsak enfeksiyonu ishali kadar yoğun olmuyor tabi ki yaşayanlar farkını çok daha iyi anlar. Probiyotik kullanmanızı tavsiye ederim geçmiş olsun 🙂