Armin02 1 aylık bebeğim uykusunda sıçrıyor ve sürekli korkudan ağlayarak uyanıyor uykusu var ama uyumakta zorlanıyor aşı vurulduktan sonra nezle oldu sanırım burun akıntısı isal ve öksürük var ne yapmam gerek uyutamıyorm yardımcı olur musunuz ??
Kikiriki Armin02 sıçraması korkmaktan değil moro refleksinden dolayıdır kundak yapabilirsiniz Nezle öksürük ve ishal yapmaz bebeğiniz çok küçük lütfen bir doktora götürün herhangi virüs kaynaklı bişi olabilir
gossipannee Armin02 yarım kundak yaparsınız bebeğiniz daha rahat uyur yenidoğan olduğu için kendini anne karnında sanıyor 😊