BebekArass Oğlum 9 aylık gece uykusuna yatıyor 20 dk yarım saat sonra uyanıyor ağlıyor birdaha uyutuyorum sonrasında sıkıntı yok acıkınca uyanıyor . Ama bu alışkanlık gibi oldu aylardır aynı uyanmadığı geceler çok çok nadir bu durumu yaşayan var mı ?
Aysecikk3 BebekArass bebeğim 1 yaşında bayadır bizde durumlar anlattığınız gibi. Gece uykusuna yatırırım muhakkak yarım saat içinde uyanır. Sonra tekrar uyut. Sonra 1 saat uyur sonra tekrar uyanır…. Bu hep böyle. Destekli uyuduğu için böyle. Eğer ki siizinde bebeğiniz destekli uyuyorsa uyanması normal
BebekArass Aysecikk3 Sonrasında güzel uyuduğu için Birşey mi var diye düşünüyorum artık . Bende emziriyorum bazen öyle dalıyor dalmazsa da sallıyorum