AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 1ana1bebe Xiaomi mi band 5 kullanıyorum ne zaman şarj ettiğimi hatirlamiyorum 2-3 hafta gidiyor. %26 şuan saatim 16-17 Şubat’ta şarja takmış olmam lazım.
Babybloom 1ana1bebe ne kadar uzun gitsin istiyorsun 😁Huawei gt2 kullanıyorum 7 günde bir şarj ediyorum
Latiko 1ana1bebe evet benim için yeterli bildirimleri okuyabiliyorum büyük ekranlar kolda biraz kaba geliyor bana tabi zevk meselesi 😊
1ana1bebe AyPerisiVeGokPrensininAnnesi yaa masaAllah bende acaba bileklik mi yoksa saat mi arasinda gidip geliyorum 🤷🏼♀️
Minikkkuss Ben Apple Watch kullanıyorum 2 günde bir şarj ediyorum eşim huawei gt2 kullanıyor 2 haftada bir ediyor 🤷🏻♀️
1ana1bebe Minikkkuss huawei abime hediye aldik cidden sarji cok iyi ya limitim 500 civari yoksa alirim kesin parasini hakediyor, telefonum xiaomi, Apple watch çalışmıyor malesef
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 1ana1bebe Bence güzel. Bildirimleri okuyorum aramayı görüyorum kapatabiliyorum. Alarm adımsayar nabız bir sürü özellik bundada var.
1ana1bebe Babybloom abime prosunu hediye almistik, asiri güzel bir saat ama kaba gelmiyor mu kolunuza falan ben 500 civarında bir saat düşünüyorum acikcasi