Bundan sağlığı yerindeyse elbette şikayet etmiyorum ama normal mi sadece onu merak ediyorum kuzim uyandığı uyuduğu süre zarfı içerisinde sürekli bacaklarını ileri geri yapiyor yani mesela yanima yatıriyorum biraz ilgileneyim yok çocuk düz yattığı an ağlamaya başlıyor kucağıma alıyorum durmuyor yani neden gazıni cikartiyorum karni tok altı temiz yani biraz vakit gecirelim ilgileneyim olmuyor durmadigi için hicbirsey yapamiyorum var mi ayni durumda olan