MelikeE_ bizde bugün 4. Gündeyiz bende çok kötü oldum annemin önerisi ve mucizevi birşey. Bildiğiniz beyaz kalıp sabun hacı Şakir rendeleyin yada kalıp halinde farketmez iki memenizin de üstüne koyun üstüne atlet giydim ben sütyen giyemedim acıdan. Sabaha hiçbir şeyim kalmadı. Şişlik ve dokununca acı hala var ama birkaç gündür çektiğim acı asla yok. Çok çık güzel acıyı alıyor sabaha kadar çok güzel uyudum. sütün geri çekilmesini sağlıyormuş. Bugün akşama doğru tekrar ağrımaya başladı bu sefer rendeleyerek koycam sabaha kadar kalcak. Deneyin derim