2 ay önce bir kanal tedavisi yaptırdım ara ara o bölgede bir ağrı hissediyorum ama o dişten mi kaynaklı anlamıyorum. Dişçime gittiğimde diş etiniz ağrıyor aslında fırçayla tam temizlenmediği zaman dedi. Ama eninde sonunda tekrar gidecek gibiyim. Diyelim ki kanal tedavisi başarısız, ne oluyor? İşlemi Tekrarlayınca ücret alıyor mu?