Devlete götürücem artık bi cözüm bulamadık kac tane özele götürdüysem hepsi farklı bişey diyor çocuğumun şikayeti geçmiyor aşırı gazlı memede çırpınıyor resmen kakasını yapmıyor . Doktor kaka testi istedi çıkar mı onda ?? Yaptıran varmı ?? Alerji doktoruna gitsem daha mı iyi olur sizce