Kizlar kizim 18aylik. Kakasini bugun 4 kez yapti. 1. Baya katiydi. İkindi. Digerlerin hepsi ishal ve sümüklü sekilde idi. Sari renkli. Kötü koku yoktu. Daha dogrusu her zamanki kaka kokusu var işte. Dis doneminde. 4 azisi cikti. Altlarda devam ediyor. Baska hicbi sikayeti yok. Oksuruk, hapsurma vs. Bu neden olur sizce. Direk dış mi yada usutmus mudur fikri olan var mi