Mustafatmakerim Kızlar grip oldum ama taylot içiyorum dünden beri zaten emzirirken mama takviyesi yapıyordum ama Suan emzirmiyorum bi zararı olur mu yada kullanan oldu mu Benim gibi 😔
Happybaby2 Mustafatmakerim thaylot doktor yazmadan içilir mı bilmiyorum geçmiş olsun bende grip oldugumda emzirdigim için ne olur ne olmaz diye içmemiştim onun dışında ıhlamur içebilirsin
Duruduygu Mustafatmakerim boş c vtmn sıvı kaybı ıcın su ve nanelimon öneririm ayrıca emzirme döneminde B grbu ilaçlar kullanabiliyoruz yani doktora giderseniz size uygun ilaçı yazabilir birde bebeginizle temas kurarken maske öneririm hemen geciyor
Canimincani Mustafatmakerim emzirirken ilaç almadan önce mutlaka doktora danışmak gerekir. Ben ıhlamur ve zencefil çayı içerek atlattım gribi. Çok geçmiş olsun.
Tuqba Bol bol c vitamini ye limon ic hatta gece yatmadan ayaginin altina limon sür kurumasini bekleyip uyu bende iki gundur griptim hem burnum hem gözüm akiyordu cok şükür aninda kesti gecmis olsun
Melikeakiner Ben grip olunca calpol içiyorum, doktorumuz söylemişti. Birde sütten grip geçmez, maske takmanız gerekir.
mucizem Tylol hot içilmez diye biliyorum. Ben de emziriyorum grip olduğumda umca içtim suya 30 daml damlatıyorsun çok iyi geliyor. Onun haricinde sambucol diye bi gıda takviyesi var o da çok iyi geliyor
Mustafatmakerim Çok sağolun kızlar artık içmiyorum bu arada taylotun içinde alkol rahatlatıcı madde varmış sizde asla kullanmayın bana da eczacı arkadasım söyledi