Mugerrr pazartesi günü yaptırdık biz. Yanında ben duracaktim ama dayanamam diye çıktım babası girdi. El kol tutma olayı olduğundan bizimki bitene kadar ağladı korktuğu için hiç sevmez el kol tutulmasını, sadece iğneyi hissediyor gerisi çok kolay. Bizde yapışıklık vardı oraları da aldıkları için sargı da vardı (onun için mi yoksa her bebeğe mi yapıyorlar bilmiyorum) inanın çocuğum okadar hareketliki ona rağmen sadece operasyon sırasında ağladı sonra hiç ağlaması hatta baya şaşırdık huzursuz olmadığı için çünkü ağlıyorlar uyumuyorlar diye çok duymuştum 😅 sadece kakası bulaşırsa çok ağlıyordu onuda anında temizliyorduk zaten. Bardak kullandık üç gün, bir beden büyük bez kullandık çok rahat oldu. Beş gün antibiyotik beş gün antibiyotikli krem günde üç defa kullanıyoruz. Çok kolay oluyor korkmayın ben ilk saatler pişman oldum ama şuan iyiki yaptırmışız diyorum şimdiden geçmiş olsun 😌