ecee034 almazsan bağırsaklara iner ve bağırsakta ki gaz sancisi daha ağrılı. Ama bazı bebekler çok gazlı olmuyor almadan da rahat edip uyuyorsa bir deneyin sorun görmezsenix almazsınız. Ben gazını almadan yatirinca uyuyamıyordu rahat edemiyordu. Dediğiniz gibi kısır döngüye giriyorduk.