Mrvnrctlk05 bence bunu doktorunuza danışın. Onun görüşü önemli. Benim doktorum 3 aylık olana rüya öğünü şeklinde uykusunda besle gece sütü çok değerli demişti. Kendisi uyanmayı 2.ayda bıraktı. Ben de 3.ayın sonuna kadar 3-4 saatte bir en geç 4,uykusunda besledim. Şu an 7.5 aylık 1 kere uyanıyor. Yani alışkanlık falan yapmadı. Ama farklı görüşe sahip olan doktorlar da var bu konuda. Bana gelişimi için önemli olduğunu o yüzden de 3 ay uyanmasa bile rüya öğünü şeklinde beslememi söylemişti 😊