Omur_2021 Muges4 ben lansinoh kullanıyorum 9 aylık olduk hala yavaş akış kullanıyorum meme reddi yaşamadım yavaş akışlada devam edeceğim
Omur_2021 Muges4 başlığı düzenli değişim yaparsanız sıkıntı olmuyor 2 aydan fazla kullanmayın başlığı en fazla 2 ay sonra kendi orta akışa dönüyor genişliyor
biradamavisi Muges4 8 aylığız orta akış kullanıyorum. 4.5 aylıkken meme reddi yaşadık bıraktı emmeyi. O zaman yavaş akış kullanıyordum. Şimdi orta akış sanki yeterli bile gelmiyor gibi çok hızlı emmek istiyor Çünkü.
Linaekin Ben ilk günden beri 1 yavaş akışlı olanı kullanıyorum kızım 5 aylık çok şükür meme reddi hic yasamadık
Linaekin Muges4 🥲yaa üzüldüm bebeğiniz kaç aylık isterseniz hızlı akımlıya geçin bebişe işkence olmasın
Muges4 Linaekin 4 aya yeni girdik. Ne kullanmam gerektiğini kestiremedim. Hala yavaş akış kullanıyorum🙄
[silindi] Muges4 memnunsa devam edin. Zaten numaraların hangi aylarda kullanılması gerektiği yazıyor mesela 2 numara +6 ay galiba
Muges4 Linaekin belirli bi aydan sonra akış değişmek gerekiyormuş o belirli aylar neler bende bilmiyorum😂ay büyüdükce akışda büyüyor
tosbikannesiiii kızlar en som trendyoldan lasninoh biberon emziği aldım ama öyle kalitesiz çıktıki yumuşacık plastiği emerken yapışıo süt akmıyor artık onunda kalitesi değişmiş
Muges4 tosbikannesiiii yaaa bende aldım geçenlerde ama bi sorun yaşamadım satıcıyla alakalı bi sorun olabilir
Symtpakyldz Muges4 Oğlum 8 aylık biz doğduğundan beri lansinoh kullanıyoruz. İlk 5 ay S yani yavaş akış kullandık, daha sonra M orta akışa geçtik hala daha onu kullanıyoruz muhtemelen kötü olup değiştirirken hızlı akışa geçeriz.