Oglumunannesiyim Benimde çok dökülüyordu ben çareyi karanfil de buldum. Bir avuç karanfili kaynayan suya at. çok az daha 1-2 dk daha kaynasın kapat. Beklesin bir gece saçını o suyla tara ama diplerine iyice yedir. Birkac saat beklesin ( ben 1 gece bekletin saçımda) sonra yıka. Benim yeni yeni saclarimd çıkıyor şuan.