paradise Merhaba oğlum doğduğundan beri mustela sampuan kullaniyorduk sanırım içeriği değişmiş kendimde de denedim göz yakıyor 😢 Göz yakmayan içeriği temiz bir şampuan önerisi alabilir miyim? 🌸
VERA19 paradise 1,5 yıl boyunca Bübchen kullandık sonra Johnson’s Baby şampuana geçtik,ikisinden de memnun kaldım🌸
paradise Nazduruuu tek cesiti mi var bu markanin geçen markette gordum boyutu kucuktu ama fiyati da ucuz olunca acaba cesitleri mi var dedim
Loreyli Baby me köpük şampuan kullanıyorum doğduğundan beri. Hem ekonomik hem göz yakmıyor hem de içeriği temiz
paradise bikerem ben dogumdan once set halinde almistim uzerinde avokado resmi yoktu o goz yakmiyordu. Sonra internetten ayni görselde yenidoğan sampuani aldim ama gelenin ustunde avokado resmi vardi oglum agladi kendimde denedim goz yakiyordu. Sonra eczaneden de aldim avokado resimli olani o da goz yakiyor 🤷♀️ Set halinde olandan da bulamadim bir turlu
Teaam_67 3 çocuğum var ilk kızımda bubchen kullandım.4 yaşına kadar .oğlum 6 yaşında hala kullanıyorum. 7 aylik kızım var ondada kullanıyorum çok memnunum
paradise Teaam_67 hem sac hem vucut icin kullanılabiliyor mu acaba? Bir de tek cesiti mi var gecen gun epey uygun fiyata gordum ama emin olamadim goz yakip yakmamasindan
paradise VERA19 deneyeyim oyleyse icerigi de temiz bildigim kadariyla. Teşekkür ederim cevabiniz icin ☺️❣️
bikerem paradise oğlum icin ben de 3. Paketi aldim. Ilki setti dediginiz gibi( losyon pisik kremi şampuan seklinde). Sonra cildinde kuruluk oldugu icin ve dermatit oldugu icin mustela stelatopia aldim jki seferdir. Ici mat beyaz drgil ilki gibi,seffaf. Muhakkak denerim ben de yakmıyor kesinlikle. Gentle serisi degismisse onu bilemiyorum