Kızlar oğlum 2.5 yaşında yanıma gelip anne çiş dedi tuvalete götürdüm yaptı çok sevindi, sifona bastık baybay çiş dedi. Ben hazırlıksız yakalandım şöyleki bez takmaktan nefret ediyor tüm sinyaller var tuvaleti biliyor yani eğitim verebilirim ama yazın hava sıcak daha rahat olur diyordum. Şimdi oğlum evde hep çıplak gezer. Kıyafetten nefret eden bir çocuk kıyafet bez takmıyor biz üşümesin diye giydiriyoruz o çıkartıyor. Yani altına yapınca ıslanıp rahatsız olma duumu olmuyor. Bundan önce bezini çıkartınca yerlere yapmıştı kızmadık ilkkez söyledi. Şimdi gece takmayayımmı? Başlayalımkı yani eğitime bu akşamdan itibaren acil cevap çok hazırlıksız yakalandım😂