Uygarben Kızlar bebeğim kendi başına kaka yapamıyor. 2,5 aylık 4 5 gün bekliyorum daha sonra zeytinyağı ile mecburen uyarı yapıyorum öyle yapıyor. Yalnız mama ile besleniyor bu arada… ne yapabilirim?? 😖😖😖
Suleasya Uygarben kızım anne sütü aliyor ama 3-4 günde bir yapıyor aslında qnne sütü alan çocukta normalmiş qma doktorum yine de probiyotik verdi . Bağırsak sorunu olan çocuklarin bağışıklığı dusuk oluyor diye
Daghanbatin Uygarben biogai kullanmıstım ben kabızlık için yınede cok kucuk doktora goturun zeytınyagına alısırsa bu sefer hep o sekılde surmen gerekır
Ayazmom1 Uygarben mamasına mutlaka zeytinyağı katın 1 çay kaşığı olmak şart şartıyla poposunu uyarmayın ama bu defa alışırsa kendiliğinden yapmaz
Damlali Uygarben benimde 4 at 8 günlük kızım var bugün 3 gün oldu hala yapmadı dün çok az bisey yapmış minnacık emiyo günde birkez de gece yatarken mama veriyorum masasında zeytinyağı koydum 1 çay kaşığı ama hala yapmadi bide mama gaz yapar mı acaba ? daha önce hiç kullanmadık sanki mamayi vermeye başladığımdan beri biraz gaz çıkarırken zorlanıyor
Uygarben Damlali canım mümkün mamanın gaz ve kabızlık yapması ama senin minik çok az içiyormuş mamayı. Çok alakalı olacağını sanmıyorum