Oğlum 1 yaşında hiç emeklemedi 1 haftadır bütün evi poposuyla geziyor bir makalede bunun normal olmadığını yüz üstü egzersizler yaptırılması gerektiğini falan okudum ama oğlum poposuyla giderken çok eğleniyor ve ben ne yapacağım bu normal mi değil mi müdahale etsem mi etmesem mi kararsızım 😩