Merhaba canım anneler bugün doktor kontrolümüz vardı. Sordum bu soruyu kendisine. 7. Ay itibariyle kati suretle ekranı yasakladı. Düz ekran olsa bile. Uyaran eksikliği dedi. Görüntülü arama yapıyoruz mecburen ailelerimiz falan dedim. Hayır desem de yapacaksınız o yüzden minimum diyorum süre bile vermiyorum minimum dedi sizi de görmemeli ekrana bakarken dedi. Hep iletişim kurun birbirinizle dedi.