Sevgili anneler kızım sadece meme diyor 🤕 bu normalmi acaba . Yakın zamanda doktor kontrolümüz yok merak içindeyim 😢 sürekli konuşuyorum kızımla herşeyi anlatıyorum nyin ne olduğunu vs söylüyorum üşenmeden . Doğduğundan beri yani bu sekilde anlatmam . Ama kelime yok bizde nedeeeennn . Erkenmi bunun için telaşlanmam