Üzülerek evet malesef tv izliyor, bazı durumlarda engel olamıyorum yada ben teşvik ediyorum (yemek yerken vs) zararı bariz ama herkes kendi çocuğuna değilde bir başkasının başına gelir gibi düşünüyor, o yüzden bişi olmaz diyoruz , allah muhafaza rabbim tüm çocuklarımızı korusun. Şimimdilik yeni bir keşfimiz var, ‘smartanın sihirli çantası’ hem eğitici hem öğretici hemde 2 boyutlu daha az kafa karışıklığına neden olur, kötünün iyisi diyelim..