deletedmom4842 [bilinmeyen] Nazım kankılıç diye bir doktor inan bu hastaneye her gidişim de bir sorunla karşılaşıyorum artık gitmemeyi düşünüyorum
deletedmom234 [bilinmeyen] aynen haklısın. Burası hastane yönünden gelişmemiş. Yarın özel e gidicem bakalım ne dicek. Sezeryan meraklısı hepsi.
merwwe deletedmom4842 calpol verdi günde 3 kez çorba kaşığı vercekmişim ama titreyerek ağlıo çok kötü oluyorum hala geçmedi
Yigittt merwwe canım bebeği n sünnet olmuş galiba bizimki de bugün oldu bize de antibiyotik krem verdi gunde 3 4 defa sür dedi bn bezede sürüyorum her bez degisiminde sistem olur miki 6 7 kere sursem bişey olur miki siz nasıl kullandinz
merwwe Yigittt ben sabah akşam sürmüştüm öle demişti pipisini geriye çekip etrafına sürüodum bezi kapatıodum .bilmiyorum o kadar fazla sürülmez sanırım geçmiş olsn bu arada :)
deletedmom4842 [bilinmeyen] Ben ağzıma geleni söyledim valla benim oğlum ağlamaktan mahvolmuş orda biri gelip bakmıyor dayanamadım artık çıktım önüme gelene bağırdım iyi de yaptım anca o zaman geldiler bakmaya
Yaser Kuzeysmom selam bizde 5 gun önce olduk doktorumuz ılık suya oturtun günde 4 kez dedı bırde oynayın ılerı gerı yapışmasın dedı oynuyorm ama cok aglıyor bıde doktorun yaptıgı gbı olmuyor. Sızede oynayın dedıker mi
Elifsu deletedmom4842 benim bebeğim kız ama arkadaşlarımın sünnet olan bebekleri zeytinyağı sürüyor bebeğin yarasına bilginiz olsun. Doktorları krem falan hiç bişey yazmamış sadece zeytinyağı kullanmalarını söylemiş. Bir çok doktor zeytinyağı öneriyor.
deletedmom4842 Elifsu Evet kullanan var bende gördüm yapılmaması İçin de kullanılıyor ama ben kullanmadım zaten çabuk iyileşti çok şükür
Elmayanaginannesi deletedmom4842 ben de Van bölgede yaptırmayı düşünüyordum ama siz böyle yazınca kafam karisti kim yaptı sunneti çocuk cerrahi mi ürolog mu adı neydi ?
deletedmom4842 Elmayanaginannesi Ürülog Nazım kankılıç diye bir doktor canım nasıl istiyorsan artık benim oğlanın böyle oldu bilmiyorum seninki nasıl olacak bir şey de söyleyemiyorum.
deletedmom4842 Elmayanaginannesi Lokman hekim 450 yada 550 tl istiyor diye biliyorum benim eşim uzman çavuş indirim de oluyor ama bu fiyat indirimli yoksa gerçek fiyat bu mu bilmiyorum eşim sormuştu