thecamellia YigtnAnnesi 2. aydan sonra bitti bizim hemen hemen yani ağlamalar huzusuluklar yok gazdna dolayı 4 bucuk aylığız sanırım diş çıkaracak o yüzden başladı huzursuzluk 🤦🏻♀️
emy_yucek Kolik bebeginiz sanırım 3. Ayda azalıcak 4. Ayda tamamen biticek merak etmeyin bizde yaşadık geçiyor emin olun 🙏🏻