yagizinannesiiiiiiiiii Pazartesi doğum yaptım o günden beri bas agrisi cekiyorum dünden beri cok şiddetli onerebileceginiz bisey var mi bebeğimle ilgilenemiyorum 🥺
Canancann yagizinannesiiiiiiiiii canım günde 2 fincan sade neskafe iç. Sezeryanın yan etkilerini özelliklede baş ağrısına iyi geliyor ebeler özellikle söylemişti bana
Esrmrtsbr yagizinannesiiiiiiiiii soğuk su iciyorsan ondan da olabilir annem hep uyarırdi o konuda doğumda kafan tamamen boş oluyormuş soğuk havaya maruz kalırsan veya soğuk su içersen o direk baş ağrısı yapıyormuş ne kadar doğru bilemem
Merdumgirize yagizinannesiiiiiiiiii bitter çikolata ve filtre kahve şekersiz Bende çok ağrı çektim saatler içinde geçirdi bu ikisi A101de tek kullanımlık filtre kahve var sadesi. Ondan içtim hemen kesti
Canancann yagizinannesiiiiiiiiii epiduralda da uyuşturma oluyor ya oda yan etki yapmış olabilir. Ağrıyan bölgelerine nane yağı ile masaj yapmayı dene birde. Bide şey duymuştum saç diplerinden tutam tutam tut çek bırak çek bırak bu da iyi geliyor demişlerdi
yagizinannesiiiiiiiiii Merdumgirize iciyorum ilac da iciyorum yine başladı bu ne biçim bi agri tuvalete kalkamıyorum artık geçsin 😭