Grlzynp Arkadaşlar merhaba bakıcı ablamız 1 yıl dolmadan herseye zam geldi ücretimede zam yapın diyor siz olsanız napardınız?benim maşıma ne geldiki bende ona ne zam yapayım🤦♀️Gelen zam elektrık dogalgaza gidiyor zaten 😞
Avsininannesi15 Grlzynp kendince hakli oda. zam istemesi normal 3 bin 5 bin tl 3 4 ay önceki değerde değil malesef her geçen gunde iyice hiç oluyor
Mayisannesi34 Grlzynp bir yılın dolmasına ne kadar var? Maalesef senesi dolunca zam yapmak zorunda kalacaksınız. Evet size gelen zam az ama o da evladınıza bakıyor 😊
2-cocuklu-hayat Grlzynp Sizin içinde zor bir durum bakıcınız içinde zor. Sizin ödediğiniz faturaları oda ödüyordur mutlaka. Bence konuşarak orta yolu bulun cüzi bir miktar zam yapabilirsiniz onunda gönlü olur
Guligul Grlzynp temizlige gelen abla bile her ocak ve temmuzda zam yapiyor. Bakicinin da zam istemesi normal. Bence ortada bir yerde bulusmaya calisin.
Mayisannesi34 Grlzynp başta nasıl konuştunuz? Senede bir diye konuştuysanız senenin dolmasını bekleyeceğinizi, sizin de senede bir zam aldığınızı söyleyin.
Grlzynp Mayisannesi34 tecrübesizdim hiç zam falan konusmadım. İşten acil çağırıldım bebeğime bak dedim o kadar🤦♀️
Mayisannesi34 Grlzynp anladım yani senede bir defa zam aldığınız için senede bir defa zam yapabileceğinizi söyleyin. Kabul etmezse de başka bakıcı bakarsınız 😊
Yesim-1 Grlzynp bende 1200 veriyorum ama 1 gün geliyor 1 gün gelmiyor geldiği günde yarım gün evi süpür ve bebeğin giyimi dolabı sana ait dedim ama 1 haftadır oturuyor bisey yapmadı bende ne yapsam bilemedim 😂
Zekzek Ben 2000 veriyorum benimkide açık açık istemiyor ama herşeye zam geldi ne yapacak yetmiyor falan filan diyor 🙄🙄duymamazlıktan geliyorum
Azyef Grlzynp acaba 2000 yapıp ev işine destek çıkmasını isteseniz her gün olmasada haftada 1 2 orta yolu bulmaya bakın ya bakıcı bulmakta zor valla
Grlzynp Azyef eski baktığı yerden ev işide yap diyince ayrılmış bana işittiriyo arada tabi bende tecrübesizdim araştırmadan herşeye he dedim🤦♀️