Alppinannesi oğlum 10 aylık. Baya bi kahvaltı yapıyoruz beraber 🤣 zeytin, peynir, yumurta, avokado, ceviz, pekmez. Hepsini bölmeli tabağa azar azar koyuyorum. Bi ondan bi bundan yediriyorum. Ekmek hiç vermedim zaten küçük daha, onun yerine bir sürü doyurucu şey var. Yulaf unu, organik tam pirinç unu, irmik, ruşeym kullanarak meyveli mamalar yapıyorum bazen de bu şekilde kahvaltı yapıyor. Hatta bu sıralar patates tostunu çok seviyor, 1 patatesi haşlıyorum sonra ezip içine 1 yumurta biraz lor peynir koyup karıştırıp tost yapıyorum doyurucu oluyor. Avokado ve muz en büyük kurtarıcılarım. Her şeyle uyum sağlıyorlar, meyvelerle veya peynirle falan veriyorum. Bazen yarım avokado içine yine yumurta kırıp üzerine peynir serpiştirip fırında 15 dk pişiriyorum. Çok lezzetli oluyor.